Humm.

Tror det är dags att sluta kämpa vidare..
Orkar snart inte med all denna problematik..



Men men.. Livet går ju vidare, det är ju så.. Eller? Jag vill att er som jag umgåtts med i mitt liv ska veta att ni kommer alltid att vara en del av mig, oavsett om ni är med mig genom hela livet eller bara en vecka.. Det handlar mycket om att ge och ta från sina vänner.. Jag kräver inte mycket och jag försöker göra folk till lags, men jag tror det är onödigt att ens försöka.. Vem fan bryr sig om jag tänker lite extra på en av mina vänner, inte gör omgivningen det och inte ens personen jag tänker på bryr sig.. Det känns som att det inte gör någon skillnad om jag bryr mig eller ej, kanske ska sluta med det =/.


Jaja, för att vara lite mindre deppig så kan jag ju kanske nämna att jag var och kollade på fotboll igår och såg Själevads IK - Sörböle FF (: Hade inte mycket för mig så tänkte att jag lika gärna kunde åka och kolla på lite fotboll där jag även kände till den ena linjedomaren lite smått (: so cute :)

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Att skicka en extra tanke till någon värmer nog mer än vad du tror. Inte många vågar säga att de blivit glada och uppvärmda av tanken :)

2009-05-11 @ 01:30:39
URL: http://than.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0