Yay!

Är livet underbart nu för stunden eller?

Visserligen var inte min söndag min turdag, med tanke på att två av mina saker gått sönder idag, men men, får ju kanske se allt från den ljusa sidan eftersom jag haft en underbar vecka.. Dock har jag en del kvar i skolan som jag måste hinna klart med och det börjar bli bråttom!
Dock får jag se fram emot imorgon då jag ska ha utbildning i Expander batong (: Dessutom är det derby efteråt som jag ska jobba på.. Vad gör man inte för sin älsklingsförening? Dock tycker jag det är lite tråkigt när folk förstör för den annars vackra förening. Det är synd, för det enda ni gör är att smutskasta denna bedårande, ljuvliga och underbara blårandiga förening.


Låt Djurgården ta hem en vinst imorgon! Det blir så dystert annars.


Ciao fellas! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0